On 1/5/2012 1:53 PM, Florin Popovici wrote:
> Deci sunt in format "mbox" :) mbox e cand tii mai multe mailuri
> intr-un singur fisiere; nu conteaza daca e un folder imap sau nu, ci
> daca un fisier contine mai multe mesaje. Maildir e cand tii _fiecare_
> mesaj in fisier separat. Incepi sa simti diferenta intre ele cand ai
> foldere >2GB ;)
sincer mboxul mi se pare cea mai mare aberatie posibila
a fost buna pe la inceput, asa a fost si motorul cu aburi, de ce nu prea
se mai foloseste ?
bine, ca mai nou au aparut tot felul de indexari si alte chestii care
mai imbunatatesc performantele destul de mult, dar tot nu scapi de
compactare daca vrei sa nu ai tot spatiul de pe disc ocupat de mailbox
deci +1 pentru maildir, desi mai profi ar fi o baza de date ceva :D

Alex