Am urmatoarea problema: trebuie sa fac pe un server mai multe clone de
git si as vrea sa reduc consumul de disk space, ca atare le fac pe
toate clone de pe un repo "master" local, cu git clone -l , ca sa-mi
hardlinkeze obectele de prin .git.

Dilema mea este daca am cum reface deduplicarea pe clone existente (ca
sa pot sa "cut out the middleman" si sa le mentin la zi de pe un
origin remote).

For now, am urmatoarele variante:
- git "magic_fetch" local_repo, care sa refaca hardlinkurile (in
manualul de fetch n-am gasit nimic, chestia aia cu -l e git-clone
specific);
- ceva aplicatie independenta de deduplicare care sa hardlinkeze
fisiere cu acelasi nume (desi cred ca compactarea repo-ului m-ar
incurca);
- sa las remote-ul local ca "origin" si sa fac ceva hooks care sa
impinga automagic chestii de pe cel oficial, ca sa fie cat mai in
sync.

Thanks,
--
Petre.