On Thu, Feb 9, 2012, at 09:54, Petru Ratiu wrote:

> Vreau mai multe working copies, ca atare fiecare trebuie sa aiba
> repo-ul propriu (m-am gandit pentru un moment sa fac cu GIT_DIR comun,
> dar ar iesi cascadorii rasului imediat ce se schimba ceva).

 Dar daca ai avea permisiuni mai restrictive pe 'master' (sau alt branch care
nu trebuie modificat de oricine) si fiecare user si-ar trage cate o copie din
cand in cand intr-un branch 'personal' ?
 Ceva de genul http://sitaramc.github.com/gitolite/tnconv_.html#pers.  Au
propriul branch cu care pot sa faca ce vor, in caz ca se intampla ceva pot
sa-si faca alt branch dupa 'master' cu care sa se joace.

--
mitu