In link-ul ala dat de wolfy (desi suna cam "agresiv"), chiar gasesti
informatii despre cum sa pui intrebaril la care poti folosi
raspunsurile.
De exemplu :
- ce trafic ai acum? (conexiuni/pachete/trafic/utilizatori - cat mai
multe din metrics de mai "sus" ajuta)
- cate webservere? si, related : cum vrei sa scalezi
(orizontal/vertical?)? daca cauti solutie de LB, cre' ca de fapt vrei
"orizontal" ...
- defineste scenariul in care "totul se misca greu si am concluzionat
ca am nevoie de load balancing"; adica, ce se intampla din punct de
vedere al utilizatorului? ce se intampla din punct de vedere al
echipamentelor/serverelor/al tau (ca admin)?

Preluam de aici si discutam.

p.s. : top posting because webmail

--
d-_-b http://tty.ro /~