On Friday 20 April 2012 22:16:47 Adrian Popa wrote:
> Cred că cel mai elegant e cu iptables -j LOG. Oricum, partea de packet
> matching se face în kernel. Ai grijă, ca să crești performanța ca
> regulile de LOG să fie după regulile care vor match-ui majoritatea
> pachetelor (de ex RELATED, etc).
> De asemenea, e bine să ai un logrotate pe fișierele scrise, să nu ai
> probleme în câțiva ani...

RELATED?! Omul voia sa nu creasca load-ul pe server. Daca il mai pui sa
tina si conntrack... e clar!

Cea mai buna solutie, IMHO este iptables, cu --syn -m multiport --dports
22,23 si LOG. Daca nu ai multe reguli iptables, este excelenta.

Daca ai pus RELATED sau nat sau orice altceva care activeaza connection
tracking, acolo o sa-si petreaca mare parte din viata CPU-ul, la nivel
de retea. Ar mai fi o solutie si in cazul asta sa ai un hashtable f.
mare, pui un hashsize un nr. prim cu 6-7 cifre... daca tot trebuie
connection tracking, insa nu imi dau seama daca e performance killer,
totusi.

--
  Claudiu Nicolaie CISMARU
  GNU GPG Key: http://www.virtuamagic.com/ccn-key.gpg