> Tocmai asta vreau sa evit. Daca tot "deployez" ceva pe toate statiile,
> mai degraba "deployez" ssh + cheie si apoi pot automatiza orice altceva.

Dat fiind ca din cerinta initiala am inteles ceva iar acum inteleg altceva,
ma gandesc daca nu cumva ti s-ar potrivi cel mai bine sa instalezi Puppet
pe statiile de lucru a.i. orice modificari ai face tu in repository-ul
central sa se reflecte in X (30, default) minute pe toate statiile de lucru
intr-un mod "magic".

Inteleg ca oricum ar trebui sa treci pe la ei sa le pui "apt-url" dupa care
mai faci si ping-pong cu ei ca sa-i intrebi daca au dat click pe X, Y sau Z
ca sa fii sigur ca au instalat aia sau ailalta. Cu Puppet esti la un
"apt-get" distanta dupa care masinile vor face fix ceea ce le spui tu, fara
interventie umana ulterioara.

--
GRN
Eagles never flock together, you discover them one at a time.