Salut,
Am ajuns si eu sa ma confrunt cu problema contabilului care are o aplicatie in
Fox si nu stie/nu vrea sa renunte la ea.
Cum in ziua de azi computerele se tot schimba, m-am gandit sa o instalez pe
linux, cu dosemu.
Utilizatorul ar urma sa se conecteze cu putty la server si sa o ruleze in
fereastra respectiva.

Aplicatia merge bine merci, dar atunci cand maresc fereastra -din putty- ( el
ar vrea sa o ruleze in full screen sau macar pe aproape) meniul fiind facut
pentru 80x25 caractere, nu se mai intelege nimic din el. Acelasi lucru si cand
folosesc konsole.
(problema a aparut pentru ca in windows 7 nu pot folosi command prompt-ul in
full screen, probabil ca as putea gasi o solutie la asta dar daca mut
aplicatia pe server rezolv mai multe probleme deodata)
Deci intrebarea ar fi:  exista o solutie simpla sa maresc fereastra pastrand
formatul ecranului la 80x25?  De fapt nu prea am avut ocazia sa ma joc cu
setarile de terminal, si deocamdata nu imi e clar nici daca trebuie sa umblu
la dosemu sau la consola de pe client.