On 04-Sep-12 5:45 PM, Adrian Sevcenco wrote:
> Salut! E posibil cumva (si daca da, cum?) sa vad ce porturi sunt
> deschise (fara a avea vre-o aplicatie ce asculta pe ele) eu fiind
> logat ca un user oarecare?

<nitpick>
Dacă un port e deschis și nu ascultă nici o aplicație pe el cel mai
probabil ascultă un troian pentru că altfel nu ar mai fi deschis
portul... Probabil întrebarea pe care doreai să o pui este "Cum aflu ce
porturi sunt disponibile prin firewall?"
</nitpick>

$ iptables -t INPUT -L
iptables: can't initialize iptables table `INPUT': Permission denied
(you must be root)

well, se pare că răspunsul este nu (fară o aplicație externă)

Dumitru "I have a firewall and I am not afraid to use it" C