Salut,

Am luat (cum de fapt procedez de foarte mult timp cu DomU Linux,
openSUSE si CentOS 5.x) iso-ul netinstall de la CentOS.

Fac o masina virtuala hvm (acelasi config folosit de f. mult timp, la
diverse installuri in hvm de Linux)... si booteaza. Ajunge la un moment
dat, dupa ce ii dau sa faca source de la un URL, ca no driver found,
ceva de genul:

"Unable to find any devices of the type needed for this installation
type. Would you like to manually select your driver or use a driver
disk?"

Am dat pe select driver, ii selectez ambele drivere de Xen si cel de
disk si cel de net, dar sufletelul lui Avram Iancu. I-am schimbat si
tipul de emulare din virtual interface, pe partea de retea, in ne2k_pci
si degeaba...

Acum pe partea de retea am:
vif = ['type=ioemu, mac=...., bridge=br0, model=ne2k_pci' ]

Partea cu model nu are nicio influenta...

Ce as mai putea sa-i fac?

--
  Claudiu Nicolaie CISMARU
  GNU GPG Key: http://www.virtuamagic.com/ccn-key.gpg