On 12/13/2012 06:08 PM, manuel "lonely wolf" wolfshant wrote:
On 12/13/2012 05:57 PM, Adrian Sevcenco wrote:
On 12/13/2012 05:46 PM, Camelia Nastase wrote:

Salut! Am nevoie sa fac un proxy arp si nu gasesc documentatie up2date
legat de asta.. stie cineva documentatie si linkuri pentru a face asa
ceva pe un centos(6)?

Multumesc!
Adrian

HINT:

echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/conf/eth1/proxy_arp
asta am gasit ..
voi detalia problema :
in cadrul retelei mele (adica in spatele routerului/gateway-ului) am 3
tipuri de ip-uri : clasa mea publica, ip-uri private si din motive mai
mult sau mai putin obscure (adica motivele sunt cunoscute dar cei ce
se tin cu dintii de acele ip-uri au functii mari) sunt citeva ip-uri
din clasa "ISP-ului" (am pus ghilimele ca e doar un alt institut prin
care ne luam noi net-ul)

Doresc sa fac proxy arp DOAR pentru acele ip-uri ce sunt in reteaua
noastra (ca un bridge ar pune in conexiune directa cele 2 retele -
solutia actuala ce din cind in cind da dureri de cap)

So : cum pot sa fac sa fac proxy arp doar pt anumite ip-uri?
nu poti. se face la nivel de interfata, nu de IP.
pai la nivel de interfata e bridge-ul chior (care il am deja)

partea buna e ca daca inteleg eu corect problema, cred ca nu vrei proxy
arp ci -j DNAT
hmm .. nu am suficienta exerienta sa inteleg ... acele ip-uri "straine" sunt tot ip-uri publice..

Multumesc!
Adrian