On 20.03.2013 19:15, Eugeniu Patrascu wrote:
> tcpdumpi -npi eth1 udp and port 67 or port 68 -vvv :)
>
> inlocuieste si tu eth1 cu ce ai tu acolo.

Hai ca problema a fost tare si profunda ;)

Vinovata o masina a lui Vodafone , o picocelula 3G Huawey. Ea se afla in
retea la mine si initial isi lua adresa prin dhcp. Eu ii dadeam adresa
fixa dupa mac . Intre timp programarea ei a fost schimbata  la IP fix
cu toate acestea ea inca are ceva de treaba cu DHCP sau bootp .  Treaba
e ca adresa echipamentului  e in alta clasa ( 192.160.200.x) decit
interfata lan  serverului dhcp (192.168.100.x) . DHCP-ul merge si in
clasa respectiva pentru ca se face prin broadcast.  Periodic respectiva
masina ( cam la 30 sec) vrea sa discute cu serverul DHCP de data asta cu
adresa IP din cealalta clasa . Ea da prin gateway care are interfete in
ambele clase si cererea ajunge la serverul DHCP acesta insa nu are ruta
catre clasa 192.168.200.x si raspunde prin ruta default care se duce
catre RDS.  RDS vede numai raspunsul dhcp-ului restul conversatie find
prin lan  .  Solutii : ruta statica pentru clasa 192.168.200.x in
serverul dhcp prin gateway  sau interfata alias pe serverul dhcp si in
clasa 192.168.200.x cu ruta aferenta.  Am optat pentru solutia a doua .

Cred ca am fost destul de explicit