Ajutati-ma macar sa configurez placile de retea (am 2 placi Realtek -> doar
doua sloturi PCI ), merge numai: ping localhost ,pentru alte host-uri imi
da "Network is unreachable" sau "ping: unknown host google.com"
PS: vreau sa instalez router peste linux, sa fac din acest comp un Router
(si nu numai, dar si: web server , openssh, mysql, firewall etc...) , am
crezut ca din Gnome voi putea mai usor gasi placa/placile de retea (ceva de
genul control panel) dar nu merge cu startx. Hard-drive-ul e de 3Giga,
128MB ram. Mouse-ul am reusit sa-l configurez cu gdm.