Am ca si content filter pentru postfix(debian) un bitdefender for mail
servers caruia i-a expirat licenta, eveniment sincronizat cu un val de
spamuri care desi tehnic sunt legitime, practic nu stiu vreun MUA sa
origineze astfel de mesaje (mai multe adrese in headerul "From:"
continand expeditori din domeniul meu)

Dupa vreo saptamana de cite un email pe ora de avertizari de la
susnumitul soft plus o plingere de la client de prea mult spam de
tipul mentionat am reusit sa aloc ceva timp pentru cercetarea
situatiei.

(Ca masura de urgenta am inteles ca un regexp in header_checks ar opri
singerarea, insa as vrea sa merg un pic mai departe in gasirea unei
solutii mai eficiente antispam)

Desi cea mai putin cauzatoare de dureri de cap (pentru mine) ar fi
varianta "reinnoire licenta BD", as vrea sa mai invat cite ceva
solutii gratis. As vrea sa evit varianta gratis a BD care e din 1900
toamna si care e destul de neprietenoasa in administrare (xml config
files daca iti trebuie ceva care nu este in webgui, not quite dpkg
friendly, samd).

Am gasit urmatoarele solutii:

1. mailscanner + baruwa
2. assp
3. Scrollout F1
4. Caronte Antispam Server

Mi-ar fi de folos relatari din experienta cu una sau alta dintre ele,
daca aveti. N-am pus linkuri pentru ca sunt fiecare primul rezultat la
cautare.
Daca mai stiti si altele de care n-am dat in cautare, va rog sa le
mentionati. Bonus daca stiu sa coopereze cu un server imap (adica sa
instruiesc userii sa faca drag-and-drop din inbox intr-un director
mesajelor spam neidentificate)

Merci.