Iese, de iesit clar ca iese, nu is probleme la instalare, numai partitiile
sa fie facute din timp ca in rest e okay. Si merge si ZFSul.
Incearca si zi-mi rezultatele, ca dupa aceea iti zic instructiunile cum sa
treci pe repositoriile noastre.

Good luck!

2013/5/9 Iulian Murgulet <gul...@casbv.ro>

> [...]
>
> - pentru atasamente tip Office va rugam sa folositi format OFFICE 97;
> - nu trimiteti date personale (CNP, copii dupa acte de identitate etc).
>
>  O lista completa cu reguli de utilizare exista la:
>
> http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php?topic=2000.msg3106#msg3106
>
> C.A.S.J. Brasov - B-dul Mihail Kogalniceanu, nr. 11,Brasov
> [web-site]: http://www.casbv.ro
> [forum]: http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php

Lead-Developer at Project Rogentos (Romanian Gentoo Operating System)
GNU/Linux. Based on Sabayon and Gentoo Linux, Rogentos tends to offer
support mainly for all Romanian Linux users and entrepreneurs which seek to