> Orice cercetat are dreptul la un proces echitabil, deci nu poti sa le
> interzici sa isi spuna versiunea lor  :)

Si-o tot spun de cand e 'la moda'. Si-o spun degeaba. Nu s-a schimbat
nimic. Cum e cu formatele ODF ? Cum e cu IIS ? Cum e cu AD care sa fie
slave la un Samba ? Cum .. e ?

> Realizezi ca aceste argumente mature si ponderate sunt atent selectionate
> de MS ca dovada ca nu se poate lucra cu comunitatile OSS pentru ca sunt
> isterici si intoleranti si nu se poate comunica cu ei, nu?

Cand noi ne "milogeam" de ei sa schimbe ceva, pe ei i-a durut in cur. De
fapt nici acolo. Si in loc sa schimbe/imbunatateasca/sprijine pentru
ca..well, ERA LOGIC, au decis ca ei au drumu' lor. Atunci sa si-l urmeze
singuri si sa se spele cu produsele lor pe cap. Si cu preturile. Si cu
experimentele. Si cu toate celelalte..

Am folosit Microsoft si inca folosesc. Din pacate. Singurele motive pentru
care nu sunt 100% pe OS linux/debian/etc, sunt cateva softuri care chiar nu
merg cum trebuie. Sau merg dupa ce iti bati capu' si tot dau kix cand ti-e
lumea mai draga.

Dar am gasit alternative. Si inca sunt formator de opinie pentru oamenii de
langa mine. Si inca POT sugera softuri care putin cate putin sa indeparteze
oamenii de Microsoft. Si-o s-o tot fac pana in momentul in care Microsoft o
sa ma lase pe mine, ca administrator de retea sa folosesc echipamente mixte
care sa se pupe. Sa folosesc softuri care sa nu ingroape firma in
cheltuieli. Sa nu ma plimbe prin diversi cand vreau sa achizitionez. Sa nu
ma puna sa citesc 3 ore la o documentatie privind licentierea, doar ca
sa-mi ia ochii. Si ar mai fi, dar se pare ca din motive electrice sunt pe
UPS cu serverul si nu mai tine mai mult de 30 minute.

Si mai am de lucru pe laptopul meu NONWINDOWS.