2013/5/26 Eugeniu Patrascu <eu...@imacandi.net>

> pai nu chiar :)
> Pe serverul de NFS pui drbd sa replici partitia care e exportata spre
> serverul de mail si pe serverul pe care vrei sa muti jucaria. le
> sincronizezi, dupa care muti din configurarea lui axigen unde sa se
> uite dupa mailbox store.
>

> Nu prea poti sa convertesti la drbd o partitie existenta fara sa pierzi
datele de pe ea. Ma rog, imi vin in minte vreo doua idei, dar sunt
mythbusters-grade.

Parerea mea e sa faci un rsync in noua locatie si dupa aia sa vezi cat
dureaza rsyncul incremental, sa-ti anunti o fereastra de downtime care sa
fie bazata pe aceasta cifra (tinand cont ca trebuie sa mai si muti ip-uri
si sa pornesti servere pe masina noua si ca poate nu merge ceva si trebui
sa muti ip-ul la loc, deci vreo 5-10 minute in plus) si sa mai faci un
rsync chiar inainte sa dai serviciul jos.

Si daca te arde asa tare downtime-ul la serviciul asta, gandeste-l pe asta
nou de-asa natura incat sa nu fie nevoie data viitoare.

--
P.