Andrei, ori nu m-am facut eu inteles, ori ai dreptate. Ca sa fim siguri
o sa fac si eu un test si o sa iti trimit un email pe adresa de email cu
care ai raspuns. Sa imi zici daca vine emailul sau nu. Iar daca vine sa
imi zici daca ti-l marcheaza ca spam sau nu.

Poti studia si headerul si o sa vezi despre ce vorbesc.

Marius