2013/10/8 Iulian Murgulet
> Quoting Manuel Wolfshant

> ... ba din pacate NU. Chiar zice instaler-ul ca nu poate pune xfs pe /

De ce ai nevoie de xfs pe /? Ai cerinte speciale pentru root fs pe
care ext4 nu le satisface? Ai optiunea sa formatezi o partitie ca xfs
dupa instalare si sa pui acolo sa zicem /var. Eu unul nu as instala pe
xfs din installer daca nu as putea sa modific optiuni ca agcount sau
agsize. In plus, acum vreun an si ceva am facut ceva teste comparative
intre xfs si ext3/ext4, jucandu-ma cu diferite optiuni si am ramas
pana la urma la ext4. In afara de oarece risipa de spatiu, in rest a
corespuns cerintelor - stabil si mai rapid la citire/scriere pe
fisiere mici.

--
Adi Pircalabu