Quoting Tarhon-Onu Victor <lsmi...@gmail.com>:

>       The FAIL is so strong with this one...!
>
>       1FAIL: de ce ai vrea sa faci neaparat snapshot din FS, si de ce
> si / si nu un filesystem unde ai ceva date critice (ca doar nu ai date
> critice direct in /, nu? Sau... FAIL^Wai?).

- pt. ca la nevoie, sa pot face revert la o situatie a file-systemului
asa cum era undeva in trecut.
- mi-ar fi placut sa mearga pe ZFS, dar inca sunt probleme cu /(grubul
e vinovatul se pare), pe alte partitii merge bine(/home, /var de
exemplu)
- snapshot-ul de pe / mai vreau sa-l folosesc ca sa instalez alte
servere similare;

>       "Indatoririle" unui sistem de fisiere sint putin diferite. Ca unii
> n-au avut ce face si li s-a parut cool... e alta poveste, cu siguranta mai
> apoi s-au gasit si utilizatori care nu mai pot trai fara asta, dar nu
> inseamna ca e optim.
>
>       A, de asta (2FAIL):

>       Pune-ti o interfata click-click.

>       3FAIL: Dar ce treaba are filesystemul cu bootul de pe device?

  Eu nu am zis ca are.

> Eu
> zic ca te-ai simtit tu prea puternic si te-ai apucat sa-i impingi
> parametri suplimentari de boot lui grub, sau cei obligatorii i-ai dat
> gresit, sau ceva.

   La instalare nu am dat nimic altceva decat ce imi permite intrfata grafica
de la instalare. Nimic altceva.

>       De obicei daca vrei sisteme de fisiere mai exotice pe / (sa zicem
> ca nu vrei sa partitionezi prea mult) iti faci un /boot mic ext3 si ai
> rezolvat. Desi nu mai e nevoie de ceva vreme sa faci asta poate fi totusi
> cazul uneori.

>       De la aproximativ 10:31 la 15:37, adica in vreo 5 ore, ai gasit
> solutia: alt distro. E ok, ma bucur ca n-ai ales alt OS, sau alta planeta.
> N-am inteles insa cum ai ales, ai incercat mai multe in cele 5 ore? Care
> au mai dat rateu si de ce?

  Nu in 5 ore. Am incercat de 2 ori cu centos. Dupa ultima instalare, cand
tot nu facea boot, am pus debian, care nu a dat rateu.

>       Noi stam foarte linistiti, dar data trecuta cu ce ti-a iesit? De
> ce n-ai folosit aceeasi abordare si acum? Daca spui ca ai facut de atit de
> multe ori si de atit de mult timp eu unul m-as fi asteptat sa vad solutia
> la problema, nicidecum expunerea unei abordari plina de gilme (FAILs).

  Nu folosesc centos decat in cazuri rare, si de putin timp. Si as
ramane mai departe tot cu debian, dar am 2 probleme pe care doar
centos mi le rezolva f. bine, si debian(deocamdata) nu: suport openvz
din repo, si suport bun pt. ZFS.
  Alta data am facut pe debian unde nu mi-a data rateu niciodata.

> --
> I'm a genuine network and sys admin.
> I swear, I curse, I stick my dick into things in order to fix them.
> So don't ack like you're having a bad day with me around,
> 'cause I'll have fix to you and will not be able to fight it!

- pentru atasamente tip Office va rugam sa folositi format OFFICE 97;
- nu trimiteti date personale (CNP, copii dupa acte de identitate etc).

 O lista completa cu reguli de utilizare exista la:

http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php?topic=2000.msg3106#msg3106

C.A.S.J. Brasov - B-dul Mihail Kogalniceanu, nr. 11,Brasov
[web-site]: http://www.casbv.ro
[forum]: http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php