On Ma, 08 oct 13, 13:34:33, Catalin Bucur wrote:
> Salut,
>

> Am un sistem functional de ani de zile cu Debian instalat. Incerc sa ma
> pregatesc de un upgrade la versiunea 7, dar inainte de asta as vrea sa
> fac un update la pachete. Din pacate nu prea mai vrea sa faca ce vreau
> eu, rasneste intr-una la verificarile de pachete, dependinte, conflicte
> etc., cred ca a mers asa si vreo 2 zile, timp in care pare ca sistemul
> mai pierde ceva din stabilitate, din cate vad in loguri cam pana cand
> termina ram+swap.

Probabil că sistemul tău are ceva combinații „interesante” de pachete.
Din păcate aptitude câteodată încearcă să fie prea deștept și se
blochează la anumite situații complexe...

> root@arad:~# aptitude safe-upgrade
> Resolving dependencies...
> open: 1212; closed: 2196; defer: 80; conflict: 159
>
>                          ^C
>
> # uname -a
> Linux linux 2.6.32-5-686 #1 SMP Mon Feb 25 01:04:36 UTC 2013 i686 GNU/Linux
>
> # cat /etc/debian_version
> 6.0.7
>
> Pana la urma am facut update-uri folosind apt-get, dar as vrea sa stiu
> ce nu ii convine, sa nu am vreo surpriza la upgrade-ul de distributie.
> Daca are cineva o idee de unde sa incep, please...

... pe care apt-get le rezolvă pentru că folosește un algoritm mai
simplu pentru calcularea dependențelor.

Sugestia mea (și a notelor de lansare, pe care ar fi foarte bine să le
citești) este să te asiguri că ești cu 6 (a.k.a. squeeze) la zi înainte
de orice tentativă de a trece la 7 (wheezy).

Ai grijă și cu pachetele din surse externe. Cel mai bine le dezinstalezi
cu totul înainte de actualizare.

Actualizarea (conform notelor de lansare) oricum trebuie făcută cu
apt-get.

Salutări,
Andrei
--