1234567890123456789012345678901234567890123456789012345678901234567890
ONG-uri ? eu de exemplu ma ocup de cate un vps micut pentru doua asociatii
non-profit din oras. Majoritatea ONG-urilor cat de cat serioase au nevoie
de site,
email, etc. dar nu au fonduri pentru contracte de administrare.
Totusi un 20$/luna pentru un linode nu este o problema pentru multe dintre
ele.

2013/10/22 Alina Mihaela Ciciu <ciciu.al...@gmail.com>

> Salut,
>
> Sunt destul de noua in lumea Linux- mai exact de un an- si eram curioasa
> daca exista vreo oportunitate de voluntariat in Romania (in Bucuresti, de
> preferat), in afara de tldp.org, astfel incat sa prind experienta intr-un
> mediu mai formal. Acasa, am lucrat cu Linux Mint, Fedora si momentan lucrez
> la un proiect pe Raspberry Pi. Insa as vrea sa fac ceva ce se apropie mai
> mult de ideea de sys admin.
>
> Multumesc.

Silviu VULCAN
www.silviuvulcan.ro

Animals are such agreeable friends, they ask no questions, they pass no
criticism.