On 11/11/2013 05:13 PM, Paul Lacatus (Personal) wrote:

> In primul rind raid-ul e 5 asa ca nu prea am continuturi identice intre
> sectoare , si in al doilea rind cind dau demontarea ( umount ) driverul
> nu face mai intii sincronizarea discurilor ?
ba da
am facut sportul asta ( ma rog, chestii similare ) de tz ori. la mine
situatia a fost in general " masina virtuala X are centos N si vreau sa
fac update. asa ca instalez un Centos N+1 ( sau N+2) si montez in el
raid-ul". nu am avut niciodata probleme iar in decursul anilor am tot
trecut centos3/4 la C5/C6 si C5 la  C6.

singura situatie in care pot sa apara probleme este cea in care incerci
sa accesezi raid-ul din o distributie mai veche decit cea in care fost
creat.