Quoting Calin DORDEA <calin.dor...@gmail.com>:

> Sau o aplicatie free www.owncloud.org

AjaExplorer, are exact ce vrei tu! Poti face share la un
fisier pt. careva, si ii trimiti pe mail link-ul(care ti-l
creaza automat AjaExplorer cand faci share-ul). Poti stabili
cat timp sa fie vizibil acel link!

> Calin

- pentru atasamente tip Office va rugam sa folositi format OFFICE 97;
- nu trimiteti date personale (CNP, copii dupa acte de identitate etc).

 O lista completa cu reguli de utilizare exista la:

http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php?topic 00.msg3106#msg3106

C.A.S.J. Brasov - B-dul Mihail Kogalniceanu, nr. 11,Brasov
[web-site]: http://www.casbv.ro
[forum]: http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php