> Am început sa studiez acum sinteza regulilor de la udev. Nu e chiar simplu .
> Daca vreau sa fac sa lucreze numai pentru discul respectiv nu ar fi prea
> complicat. Cum ai scris mai sus pur si simplu se triggereaza scriptul
> mount_drive.sh.  Detectia dupa uuid pot sa o fac in script.

Da, regulile sunt destul de alambicate ca sintaxa, dar o data scrise merg "la
sigur". Eu ti-am dat ce aveam eu, care de fapt face altceva ( monteaza toate
discurile pe care le vede) In principiu nu ar fi grav daca in script ai monta
uuid=ul unde vrei; daca merge , bine, daca nu ( e alt disc) esueaza .
Ciobaneasca mioritica :)  Facusem o data si ceva asemanator cu ce vrei tu, dar
din pacate nu  mai am la dispozitie regula.