Salutare,

A sosit momentul pentru un upgrade de firmware al routerului meu WRT54GL și
de data asta aș vrea să îi dau suport și de IPv6. Știu că routerul e destul
de vechi și aș vrea părerea voastră și eventual recomandările pentru a avea
următoarele feature-uri:

* Dual stack
* iptables/ip6tables support (filtrare + NAT (pt ipv4) + port forwarding)
* DHCP cu suport static leases
* suport PPPoE
* client DDNS
* Wireless filter (să permită o listă de MAC-uri)
* Wireless advanced settings (să permită modificarea Tx Power)
* interfață web de management + telnet/ssh
* suport cron
* ceva spațiu de stocare writable pentru user (am câteva scripturi sh care
rulează în cron - folosesc ~300k, dar mă pot încadra  în 100 dacă nu mai e
loc).

Nu am nevoie de QoS sau VPN.

Până acum am folosit TomatoUSB (Tomato Firmware v1.28.8754 ND vpn3.6) și am
fost destul de mulțumit de el. În ultima vreme are totuși un bug urât -
după ceva timp partea de LAN funcționează în mod AP-Isolation de capul ei
(hosturile din LAN nu pot comunica între ele, dar pot fi accesate prin
WAN). Se rezolvă cu 1-2 rebooturi...

Net am de la RDS (fiberlink). Știu că făcuseră mai demult un firmware
custom pt wrt54gl, dar aș vrea să aflu și ceva recomandări de la cei care
îl folosesc în setupul ăsta.

P.S. Promit că o să înlocuiesc routerul cu ceva mai puternic în viitor
(probabil în 1-2 ani) :P, dar momentan eu zic că încă poate să ducă...

Mulțumesc