Poate te ajuta asta:

https://code.google.com/p/rsync-inotify/

Quoting Alex 'CAVE' Cernat <c...@cernat.ro>:

> salut
>
> exista vreo posibilitate de a controla un rsync de tip pull pe serverul
> sursa ? (in afara de a modifica fisierul de configurare si a da restart
> la rsyncd, ceea ce mi se pare prea macho)
> o idee de 5 minute ar fi sa incerc sa trag un fisier bine definit, si
> daca dupa rsync a ajuns la destinatie atunci pot sa pornesc rsync-ul
> adevarat pe bune
>
> de fapt pana la urma ma intereseaza de fapt sa pornesc cumva remote un
> rsync de tip pull (nu vreau push ca nu mi se pare safe) de pe serverul
> sursa; solutii pe care le vad
> [...]

- pentru atasamente tip Office va rugam sa folositi format OFFICE 97;
- nu trimiteti date personale (CNP, copii dupa acte de identitate etc).

 O lista completa cu reguli de utilizare exista la:

http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php?topic=2000.msg3106#msg3106

C.A.S.J. Brasov - B-dul Mihail Kogalniceanu, nr. 11,Brasov
[web-site]: http://www.casbv.ro
[forum]: http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php