On 03/10/2014 06:23 PM, Petru Ratiu wrote:

> Eu cred ca tu vrei ceva solutie de CM gen chef/puppet/cfengine/salt/ansible
> da' nu stii sa te exprimi :)
nu de data asta :) m-am jucat cu ansible si pina la urma m-am hotarit la
puppet si acum incet incet pregatesc modulele pentru ce am nevoie :)

pentru necesitatile proprii de a sincroniza config-ul intre 2 desktopuri
un laptop si citeva alte masini json-ul e ce imi trebuie
(multumesc Valentin Cozma) .. am vazut ca exista si un jsoncpp asha ca e
ok :)

Multumesc!
Adrian