salut

ce sisteme de ticketing (internal) mai sunt la moda ?

cerinte minime (de bun simt de altfel)
- transformare a mailurilor in tichete
- optional niscaiva integrare cu ad (dar nu obligatoriu)
- nu e nevoie sa fie parte dintr-un mega crm sau mai stiu eu ce mega
soft, strict urmarire tichete (si eventual rapoarte, nu ca m-ar interesa
neaparat pe mine, dar cineva s-ar putea arata interesat si de asa ceva)
- de preferinta scris in php, fara serpisori, rubine si alte
baza^H^Hlimbaje de programare (daca pronunta cineva cuvantul java se
exclude din start, restul ... macar un ochi de aruncat s-ar merita, sa
vedem cum se inclina balanta)

ma uit acum pe osticket, destul de interesant, dar o intrebare nu
strica, nimeni nu mai reinventeaza roata in anul de gratie 2000-toamna
si otrs-ul pare interesant, din pacate din cate vad e in perl

danke

Alex