On 04/02/2014 01:26 PM, Iulian Murgulet wrote:
> Da, ia uite un Black Edition, dupa 3 ore de functionare. Zice SMART ca:
>
> Current_Pending_Sector     -       1
>
> .... dar zfs-ul imi spune ca pe HDD-ul asta a gasit 84K cu erori(pe
> care i-a reparat din fericire). Oare cine minte aici?

Current pending = sectoare care _in momentul de fata_ le stie hdd-ul ca
nu sint citibile. Ramin asa de obicei pina la prima scriere cind hdd-ul
va vedea daca mai pot fi folosite sau trebuie realocate din rezerva.

C-au mai fost erori de citire cindva, nu zice nimeni ca n-ar fi asa

--
Dan Borlovan
Datagroup-Int