On 04/08/2014 04:52 PM, Adi Pircalabu wrote:
> N-am cont. Sau am, dar nu mai stiu parola.
se poate recupera. sau face altul :)
sau discuti cu managerul tau de cont pt contractul pe care il ai cu RH
si ii transmiti doleantele tale :p

> Da ma Wolfy, stim toti ce e recomandat, dar users mai ies si ei la o
> carciuma, o padure, o cofetarie, un gratar, un porumb fiert, nu stau
> ca fraerii sa citeasca toata ziulica cve.mitre.org si secunia, parerea
> mea. Un pachet dummy de apache care nu face decat sa ruleze
> scripturile de pre, post, preun sau postun e mult mai util decat
> dependenta de factorul uman plecat la bere.
numai ca numarul de servicii care sint instalate si depind de biblioteca
X e necunoscut. Si poate ca din motive numai de admin stiute,  restart
se poate da numai in zilele de 29 februarie , la miezul noptii.