Eu nu inteleg un lucru. Tu ai facut bit-by-bit la toata matricea pe un
singur hard mai mare ?

Te citez:

"Cu Clonezilla s-a facut clonare full pe un hdd simplu, apoi s-a montat
acel hdd pe noul server. "

Ala cauta RAID si tu ii dai un singur hard . Cum truda sa porneasca ?

E deja Altceva !

Aici cred ca sau incurcat mai toti care au postat aici !

Genereaza un nou init.