Salut,

Am un router WRT54GL ce rulează TomatoUSB (Tomato v1.28.0000 MIPSR1PD K26
MiniIPv6).

Vreau să pornesc un script în background la startup. Scriptul (.sh) are o
buclă infinită în care verifică anumite lucruri și ia anumite decizii.
Totul funcționează perfect cu excepția execuției scriptului în background
la startup (partea de startup e ok, doar că scriptul moare imediat după
închiderea shellului).

Dacă îl pornesc de mână funcționează cât timp shellul e activ.

Am încercat următoarele variante:

logger -s "script" "Pornire script"; ( sh /jffs/script.sh 2>&1 >/dev/null )
&
logger -s "script" "Pornire script"; nohup sh /jffs/script.sh 2>&1
>/dev/null &

Din păcate pe sistem nu am disown sau screen să încerc și cu ele.

Aveți o recomandare de cum pot porni și ține în viață scriptul fără să am
un shell activ (mă gândeam să-l pornesc de pe ttyS0 și să-l țin bind-uit
acolo, dar nu știu cum să redirectez ttyS0 în stdin-ul scriptului...

Mulțumesc de sugestii
Adrian