Adrian Popa <adrian.popa...@gmail.com> wrote:

> O altă variantă ar mai putea fi un script de cron care să lanseze
> comanda periodic, iar comanda să verifice dacă pornește în buclă sau
> nu pe baza unui lockfile... dar nu mi se pare elegant deloc...

Mai puțin elegant mi se pare ce încerci să faci în busybox. Da' care-i
problema de rezolvat până la urmă? Că dacă e ceva ce trebuie să stea în
memorie permanent (aka daemon), poate că nu un script e soluția cea mai
potrivită. Iar dacă e ceva ce poate fi lansat din când în când, există
cron. Iar pentru problemele de cron îs altfel de soluții, nu tre' să
demonizezi scripturi. HTH