Good news everyone, se pare că "the hard way" a dat roade. Am luat sursele
tomato și am compilat un busybox minimal doar cu appleturile
start-stop-daemon (și cu false) și mi-a scos un binar de ~80KB (conform
instrucțiunilor de aici:
http://tomatousb.org/tut:how-to-build-and-rebuild-tomato-for-total-noobs#2).
Din fericire, squashfs a scos o imagine de ~40KB, așa că mă încadrez în
cerințe.

Momentan îmi pornesc scriptul cu:

/jffs/busybox-start-stop-daemon start-stop-daemon -S -x /jffs/script.sh -b

Acum rezistă închiderii terminalului.

O să îmi mai compilez un busybox "cu de toate" pe care o să mi-l pun prin
ramdisk când oi avea nevoie de vreun tool mai deștept.

Mulțumesc tuturor pentru ajutor!