Salut,
 Vreau sa instalez un server de contacte (eventual si calendar) si am ales
owncloud (v 7.0.2) intrucat il folosesc si pt partajare de fisiere. L-am
sincronizat cu un telefon cu Android cu ~ 400 de contacte. Pe interfata
web, pagina de contacte ramane in incarcare si abia dupa multe minute
(depinde de browser) incarca contactele sau nu incarca nimic.
 Am gasit aici problema, insa fara rezolvare deocamdata:
https://github.com/owncloud/contacts/issues/595

 Intrebarea este, daca foloseste cineva versiunea Enterprise si, daca da,
are acelasi comportament ?

 Daca aveti vreo alta recomandare de server de contacte care sa se comporte
civilizat cu clientii cu Android/iOS, este binevenita.

Multam !