OMFG McAfee strikes again... În cuvinte puține și simple, ai pus-o.

McAfee-ul criptează TOT discul, iar departamentul tău IT are un CD cu care
poate boota și decripta discul "în caz că". Pentru Linux nu există soluții.

Singura ta opțiune este o excludere de la politică. La noi de exemplu (unde
e același sistem) cei ce au sisteme dual boot sunt scutiți de această
cerință, dar trebuie să aibă o criptare pe Linux. Eu am doar linux pe host
și am un VM cu Windows (pentru anumite aplicații) dar întrucât Linuxul
(/home-ul) e pe un FS criptat (luks) nu trebuie să pun McAfee encryption pe
VM. Vorbește la IT la tine și vezi cum te poți scoate.

> Are cineva experienta cu McAfee EndPoint Encryption?
>
> Am un laptop de la companie care a venit cu win7. Primul pas a fost sa
> fac un full backup cu partimage si dupa aia am repartitionatsi am
> instalat Debian, pe care il folosesc mai tot timpul. Bootez windows
> doar did cind in cind ca sa mai faca windows actualizari si sa faca
> cei din ICT cite un push la ceva.
>
> Azi am aflat ca in citeva zile se va face un push care va crypta
> discul. In loc de autentificare la windows se va face autentificare la
> McAfee, iar parola de la McAfee se va combina cu cea de windows dupa
> [...]

Ave
http://flying.prwave.ro