Da, varianta b cu deny explicit înainte de established mi se pare
neelegantă (+ că ar trebui să tin cont de ea la reactivarea regulilor)...
Pentru restul văd ca trebuie să compilez un tool extern. O să câștige cel
care o să aibă binarul cel mai mic :)

Speram că pot să o rezolv cu un echo "ceva" > /proc/altceva

Mulțumesc