Salut,
Am modemul Vodafone din $subj.

Este o chestie interesanta, care nu functioneaza ca restul modemurilor pe care
le stiu, respectiv nu face modeswitch la un modem usb ci la o interfata de
retea usb0

Problema mea e ca desi merge foarte bine pe linux , din cauza ca ridica o
interfata usb0 pe computer iar el are propriul lui IP, functioneaza ca un
router.

Eu insa vreau sa il folosesc pentru o conexiune de backup la un server, asa ca
as fi interesat sa pot sa fac cumva port forward , pentru a vedea site-ul web
din spatele lui. Daca functiona ca modem obisnuit mi-ar fi ridicat o interfata
care era direct accesibila ( bineinteles ca am cerut IP routabil de la
Vodafone)
S-a jucat cineva cu jucaria asta? I se poate face mai mult decat stie el
default? Din cate am vazut, in afara de interfata web nu asculta pe alte
porturi.

--
Mihai Bădici
http://mihai.badici.ro