> Petre e doar grammar nazi, ca mine.

A, in nici un caz. Daca as fi grammar nazi as incepe sa folosesc diacritice
de exemplu, dar mi-e prea lene (sin, stai jos).

Da' ma enerveaza cand oameni tehnici perpetueaza niste exprimari de genul
asta care fac rau mai departe (si da, am dat de oameni care au ramas
interzisi cand le-am zis ca poti face routare interna intre clase din
range-uri rfc1918, tocmai pentru ca li se bagase in cap ca nu-s routabile).

Ma rog, se poate mai rau, cand aud de "ip real" incep sa fac teoria cu
routarea ip-urilor complexe unde ai routere montate la 90 de grade in rack
pentru componenta imaginara a ip-ului.

--
P.