On 31/1/2015 4:37 PM, Paul Lacatus wrote:

> Clar ca primul lucru o sa fie sa ma uit in log-uri. Mai intii insa vreau sa
> setez vm-urile sa nu mai ia Power-up. Ceva ciudat aici se întîmpla . In mod
> normal orice tâmpenie s-ar întîmpla intr-o masina virtuală nu ar trebui sa
> afecteze in nici un fel celelalte mașini sau Host-ul. Aici nu e așa. Cel
> puțin mie așa mi se pare.  Sa nu se fi intimplat ceva cu File system in Host.

desi nu e imposibil, in principiu insa o masina virtuala chiar si
nuke-uita nu ar trebui sa afecteze prea mult (ideal ar fi deloc)
celelalte masini; ca in practica e un pic mai altfel, se mai intampla si
la case mai mari

dar chiar in halul asta nu cred ca puteau fi afectate, parerea mea e ca
e ceva fie la fs-ul hostului, fie o ia razna supervizorul dar tot pe
baza unor setari aiurea din host; deci tot in fs-ul hostului e buba ...
sa nu fie cumva bulit si sa fie montat read only, ca citeste, porneste,
si dupa aia da cu virgula; daca e asa in mod normal vmware-ul ar trebui
sa taie macaroana din prima dar deh, cine stie cum e codul pe acolo ...

Alex