salutare

inainte de a ma apuca de la zero si a face din bucati (unde probabil voi
si ajunge pana la urma :-P) hai sa pun o intrebare:

o solutie de storage pentru acasa, 3-4 harduri, ZFS (musai) - daca mai
recomanda lumea ceva cu snapshot-uri la nivel de fs (nu de partitie),
sunt dispus la noutati, dar n-am mai auzit de nimic functional (n-am
testat la btrfs prea tare, dar ala ultima data era in mega-beta, deci nu
se pune)
sa poate sa exporte SMB in principal, vreun ftp/http ceva, am vazut
unele care exporta dlna; daca ruleaza linux mai putin embedded cu atat
mai bine, sa se poata instala pachete sau mai stiu eu ce-mi mai trece
prin cap (de gen niste cron-uri care fac rsync la distanta)

cu alte cuvinte
1. fac eu totul de la zero, e distractiv, customizabil cum vrea muschiul
meu; solutie de baza
2. au facut si altii acelasi lucru cu tot felul de facilitati (de care
unele probabil nici nu stiam ca sunt); arata cutia frumos, are si un
pret bun, atunci las gandurile de bricolit si iau totul deja facut
deci liber la laudat cu ce mai are lumea prin casa (si neaparat suporta
sau poate suporta ZFS :-P - deci automat 3-4 giga de memorie fara discutie)

Alex