On Fri, Feb 13, 2015 at 12:55 PM, manuel "lonely wolf" wolfshant <
wo...@prolinux.ro> wrote:

> In cei f multi ani de cind frec sisteme RH, SINGURA situatie in care am
> intilnit problema de mai sus a fost cind au existat probleme hardware (
> hard disc defect) sau partitia plina.

Same here, pana ieri.

Acuma, nu exclud 100% o problema hardware si/sau o corupere de filesystem.
Doar ca nu prea *cred*, fiindca:
- masina e in cloud; providerul respectiv a mai avut probleme, dar cu alte
manifestari
- pana cu 1 minut inainte, masina a macinat fericita ceva proces mamut de
Java, care-i consuma aproape tot RAM-ul (asa e setat). Daca a fost ceva
problema hardware [virtual sau nu], si-a ales foarte prost momentul sa
apara.

Din pacate, n-am avut inspiratia sa-i deschis consola *inainte* de reboot.

Ideea nu e ca "a failuit yum, omg"; am intalnit si eu situatii de diskfull,
rpmdb corupt, bit-flipping NIC, libc stricat, etc.
Problema e ca a failuit intr-un mod extrem de mizerabil, imho.

--
flo.ro