On Saturday 07 March 2015 00:56:12 Tiberiu ATUDOREI wrote:

> De fapt si noi ne stim de o gramada de ani, si stii ca nu am fost sectar si
> nu am facut prea mult mishto legat de distributii (cu o exceptie,
> slack...sa zici ca e o distro moderna si sa nu ai un manager de pachete e
> din categoria sa o cauti cu lumanarea). Deci intrebarea mea era legitima,
> nu de newbie care acum a auzit de Debian.
Mai, nici eu nu prea mai folosesc slackware decat acolo unde am o configuratie
clasica (LAMP, samba etc) Pentru ca m-a obligat Mache cand lucram la ei (merci
Mache!) sa invat Debian, m-am cam mutat si eu pe debian acolo unde treaba e
mai sensibila.
Insa in general slacpkg ( care e in pachetele oficiale) isi face treaba, chiar
daca pe filozofia: citesti matale lista de dependente si le instalezi manual;
uneori e chiar mai eficient si chiar il obliga pe autorul de pachete sa
minimizeze respectiva lista. E adevarat ca e nasol la desktop: cand instalezi
ceva cu audio-video si ai 100 de pachete, de obicei codec-uri de instalat
manual, iti mai vine sa pui Ubuntu cateodata :)

Pe de alta parte, Debian a inceput si el cu tot felul de inovatii postmoderne,
de genul systemd, upstart etc, minunate aplicatii care rezolva probleme pe
care nu le avem ....  alaltaieri dupa ce am constatat ca in urma unui dist-
upgrade partitia de root era montata ro numai pentru ca mai nou /var/run a
fost inlocuit cu /run , mai ca imi parea rau dupa slackware-ul meu, macar pe
ala pot sa mi-l stric singur, nu mi-l strica ei. :)