În 2015-03-16 14:57, Adrian Popa a scris:
> Din nou mulțumesc pentru informații. Am înțeles ce probleme are docker,
> și
> se pare că lxc seamănă cu ceea ce vreau. O să mă apuc de studiu.

   Gasesti kernele atat pentru centos/rhel gata compilate(versiune 2.6.x)
in repo-ul de la Epel(eu il folosesc de 2 ani cel putin pe 10-12 servere
fizice, cu 2-10 containere/server fizic, fara probleme)precum si kernele
in format DEB(le-am folosit acu multi ani, si tot asa fara probleme).
Versiuni noi de kernele apar cam cu cadenta de 1-2/luna, asa
ochiometric. Management-ul la openvz bate de departe
lxc-ul(dump/restore, modificari de parametri on-the-fly). Ai si
iptables(numai Input si Output)/container, limite de toate neamurile(cat
ram, cpu, nr nuclee cpu, iops/container, etc). Si nu in ultimul rand,
openvz, mere al naibii de bine !!!! Culxc din cate imi aduc eu aminte,
erau ceva probleme cand apareau versiuni noi de lxc. Nu e cazul la
openvz. Am 2 containere facute acum 4-5 ani(i386), si ruleaza bine mersi
si acum, pe ultimul kernel 2.6.x(x64). Si in decursul timpului am
re-isnstalat masina aia cam odata pe an(cu tot felul de nazbatii, si
ultima data am pus containerele alea peste ZFS).

   De aici te poti inspira pentru ce vrei tu sa obtii:

http://openvz.org/Source_based_routing

> <dumitru.ciobarci...@ines.ro>
> :

- pentru atasamente tip Office va rugam sa folositi format OFFICE 97;
- nu trimiteti date personale (CNP, copii dupa acte de identitate etc).

 O lista completa cu reguli de utilizare exista la:

http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php?topic=2000.msg3106#msg3106

C.A.S.J. Brasov - B-dul Mihail Kogalniceanu, nr. 11,Brasov
[web-site]: http://www.casbv.ro
[forum]: http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php