Salut

intr-un grup de useri am inceput sa utilizam git pentru versionarea unor
fisiere, mai mult ca metoda de disciplina (mod de lucru) si de invatare. Ne-am
lovit insa de cateva scenarii unde ne-ar fi utila opinia unor utilizatori ce au
depasit nivelul de git noob.

De exemplu daca pe un repository lucreaza mai multi useri simultan, useri care
pot adauga, redenumi, modifica fisiere utilizate si de alti utilizatori, in mod
asincron (*), cum anume:
1. se pot detecta conflictele (de exemplu cineva a modificat un bloc de text
sters de altul la un commit anterior sau 2 useri au modificat acelasi bloc de
text in mod diferit)
2. se pot revizui diff-urile (in afara de git diff commit_id) - aici probabil
un gui tool rezolva problema
3. se pot rejecta anumite commit-uri problematice

Un best practice de utilizare git in mod colaborativ unde as putea gasi?

*) prin modificare in mod asincron inteleg ca mai multi useri fac pull la un
moment dat, apoi fiecare lucreaza si face commit&push dupa x, y, z ore, cand
isi termina fiecare treaba, timp in care unii useri pot face mai multe
commit-uri

Multumesc,
Mircea