salut

vad ca multa lume injura mai mult sau mai putin apache 2.4, si sunt
curios de ce :-P

de cand am vazut ca-l baga astia cam default in distributii am zis ca e
cazul sa ii mai dau o sansa, si din cate vad in ziua de azi nu prea pot
sa-i mai gasesc nod in papura

1. de cand au bagat in 2.4.7-10 php via proxy_fcgi via sethandler mi se
pare elegant (proxypass-ul imi dadea dureri de dinti la securitate si
mai ales la alte combinatii cu rewrite si mai stiu eu ce alte
configuratii); basca ca au bagat si unix sockets mai nou (2.4.10)
2. am scapat de mizeria aia de configurare php din apache 2.2 (de
fiecare data cand scriam configuratia imi venea sa vomit in timp ce ma
scarpinam cu mana dreapta la urechea stanga)
3. daca te joci putin poti sa trimiti headerele de authorization in php
(un simplu setenvif), pentru programatorii care nu au ce face ...
4. intr-adevar, e un pic de crima cu authn si authz, aici poate merita
injurati, ca e schimbare mare, dar nu e chiar atat de ilogic, e pur si
simplu 'altceva' (pentru lenesi exista si mod_compat_spanac, dar daca
tot o facem lata ... sa o facem lata)

de alte chestii cu adevarat majore nu m-am lovit (inca), astfel incat
balanta pro - contra se inclina momentan destul de bine inspre pro, nu
prea reusesc sa le gasesc noduri in papura (damn, imi pierd skill-urile :-))

se baga careva sa incline invers balanta ? :-P feedback is fifty :-D

Alex