On 12/6/2015 1:20 PM, Mișu Moldovan wrote:
> Alex 'CAVE' Cernat wrote:
> Nu zic de domeniu, dar la From în mailuri ai putea să fii mai hip dacă
> n-ai mai folosi acel caracter ASCII pentru ghilimelele cu care încadrezi
> CAVE.  În limba română ori folosești ghilimelele românești „” ori cele
> de citat în citare «». :-]
>
> _
ca sa fiu mai hipster nu mai bine folosesc caractere unicode ? gen c
chiliric, a chilirc, v-ul nu stiu de unde il scot, dar gasesc pe undeva,
bine macar ca s-au gandit romanasii sa lase doar diacriticele limbii
romane, dar chiar si asa poti sa faci niste minim manareli
care te bagi la un trafîc.ro, spre exemplu ? :-P

ps: e vineri, nu ? :-P