Hm,

Alex m-a pus pe calea mai buna. Eram convins ca citeste prin pop/imap
dar e setat un pic altfel, greseala mea. Mailserverul nu are mailbox
(deci pica varianta cu sieve) doar un alias catre
destinatie@serverul_cu_aplicatia iar acolo prin transport catre
aplicatia in sine.

Daca inteleg atunci intradevar sender_canonical_maps ar fi solutia.

Silviu