On 25/6/2015 12:42 PM, Bogdan-Stefan Rotariu wrote:
> cand pretul este mare, tindem spre mai mic
> cand este suficient de mic, vrem gratis....
>
> globessl.com
ii stiu, chiar dubiosi de ieftini, am luat cateva certificate si au fost
cat se poate de ok; oricum tehnic vorbind diferenta intre un certificat
de 5 dolari si unul de 100 de dolari e mai mult de firma, eventual la
cel de 100 ai garantia ca primesti o suma in caz ca cheia primara este
compromisa si din cauza asta tu pierzi bani; in rest, si dacia si
mertanul sunt masini, insa una din ele arata mai frumos decat cealalta
(pastrand analogia interioarele sunt totusi cam la fel)

pentru unele nebunii din capul meu (cica hobby-uri) dau bani ca asta e,
asa se trateaza
pentru aplicatii de test personale sorry, nu dau bani, mai bine beau o
bere, doua, trei,  :-P

Alex