Te inteleg perfect, insa suntem pe o lista tehnica iar intrebarea omului nu
a fost "Sunteti de acord ca eu sa fac tracking la mail-uri?", ci "Se poate
face tracking la mail-uri?".
Iar raspunsul la a doua intrebare este: "Hell yes, si o face absolut toata
lumea care incearca sa faca un ban online, curat sau murdar".